"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 18 september 2012

En vecka idag

I söndags åkte Lillan igen :((  Vid hämtningen så vågade jag äntligen tala om för hennes pappa att hon inte vill bo så här, utan att hon vill bo mer här hemma hos mig. Jag lider verkligen med Lillan att behöva ha det så här men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få ihop allt ... Reaktionen från hennes pappa blev som jag hade förväntat mig ...

Jag funderar på bryta med kärleken, inte för att det är fel på mina känslor utan för att det gör helt enkelt så fruktansvärt ont. Jag vill inte falla igen ... jag är inte stark och jag har inte tålamod och styrka att vänta ... För min egen del tror jag att det är bättre att jag vänder mig om och går, jag är nog helt enkelt inte redo för något nytt förhållande.

Jag har nu varit rökfri i en vecka, det känns tomt men det går över förväntan :)) trots att det inom mig är "krig". En röst säger: bara en cigg till och den andra rösten säger: det här går ju kanon och jag vill inte ha fler cigarretter ... Jag hoppas verkligen att jag klarar det här ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar