"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 2 september 2012

Höstterminen är här!

Kommande vecka känns sisådär ... Lillan har åkt, kärleken kommer att vara bort hela veckan,  jag ska arbeta 57 timmar och i morgon startar höstterminen, vilket innebär att jag ska läsa 40 timmar. Det gäller att hålla i så att jag inte börjar med att komma efter ... Inser att jag måste hitta på några roligheter för att orka mig igenom veckan. Ett besök till frissan, hämta träningskortet, köpa ett cykeldäck och några småprylar och några promenader ska jag i varje fall försöka hinna med och kanske ett biobesök/restaurang eller varför inte en krogvända :)) Måste även hinna tvätta, vattna blommorna, städa och planera lite kring Lillans kalas eller i varje fall kolla upp lite ...

Jag måste även ta tag i rökningen och mitt lilla projekt ... men jag känner mig tyvärr inte riktigt motiverad ...

Mitt sista året på programmet börjar. Det är helt sjukt vad fort tiden har gått ... som jag längtar tills sommaren 2013 ... men snart är jag där!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar