"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 20 april 2013

Dags för upp fräschning

Idag är det lördag, så i morgon kommer äntligen Lillan hem igen. Otroligt skönt att ha henne hemma!!

Som vanligt väntar en fullspäckad vecka:

Som vanligt är det 40 timmars läsning som gäller
Måndag: Enkätundersökning 
Onsdag: Seminarier med vår handledare
              Lillan har bjudit in till familjefest till sin "terapi" grupp på em
Torsdag: Arbetsplatsträff
               Lillan orkesterspelning på kulturskolan på kvällen
Fredag: ev bjuda hem Storan och hennes kärlek på middag och lite sällskapsspel
Lördag: Ikea

Måste hinna byta däck på bilen och även hinna med att biltvätta. Åka upp till min syster och lämna vinterdäcken och besöka mamma. Jag ska även försöka hinna med att skriva ett CV och ett Personligtbrev - det är ju snart dags att börja söka jobb!

Jag har bestämt mig för att på måndag återupptar jag mitt lilla projekt ... och min förhoppning är att nå mitt mål inom ett år. Mitt första mål är - 4 kg och belöningen är vaxning och färgning av ögonbrynen.

I år har jag bestämt mig för att fixa så att det blir lite mysfaktor på vår lilla altan. Ska köpa ett nytt bord, måla stolarna, köpa dynor, plantera blommor och fixa lite lyktor. 

Jag längtar efter lata lugna dagar på stranden tillsammans med Lillan och även förhoppningsvis Storan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar