"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 24 april 2013

De händer saker

I bland händer det saker som får en att stanna upp, saker som inte går att påverka, saker som får en att tänka efter och värdera om saker och ting. Det här är en sån vecka, så inget har hittills blivit som planerat, men allt har löst sig. Återigen så är jag så tacksam och glad för alla underbara människor som finns runt omkring mig, vad skulle jag göra utan er?!

Mina två döttrar är fantastiska, tänk att just jag fick jordens underbaraste, vackraste, klokaste och absolut bästa flickorna.  Det finns inga ord som kan beskriva vad de betyder för mig.Tack, för att ni alltid finns där för mig!!

Studierna har blivit lidande, jag har enbart gjort de absolut nödvändigaste. Så veckan som väntar blir inte skoj ... men men 

Jag har i varje fall tagit några viktiga beslut den här vecka, bland annat så ska vi bo kvar här ett tag till och det innebär att altanen måste fixas, vill att det ska vara så trivsamt och mysigt som det bara går ... Jag har även bestämt mig för att i sommar ska jag byta bil och att mitt lilla projekt startar till veckan och inte en enda dag senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar