"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 1 maj 2013

Många tankar nu

Idag är det onsdag, jag har fortfarande inte kommit igång med mitt lilla projekt. Jag skjuter helt enkelt upp de till kommande måndag och då får jag lägga i en hög växel. Jag kan helt enkelt inte fokusera och koncentrera mig, de är så mycket som snurrar i mina tankar.

Jag har ett stort och tungt beslut som jag måste ta men "De gör lika ont att äta kakan som att låta bli" så jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra, de enda jag vet är att jag måste ta ett beslut! Men jag kan liksom inte lista ut vad som blir de allra bästa, för mig själv. Jag både vill och inte vill!! Hur ska man kunna veta, när båda känns fel/rätt ...

Jag skriver för fullt på c-uppsatsen och det känns som att vi inte kommer någon vart ... undrar om vi verkligen kommer att fixa detta. De är endast 26 dagar kvar tills den ska vara klar och inlämnad ... jag önskar verkligen att vi fixar de, orkar inte sitta med uppsatsen under sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar