"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 14 maj 2013

Ut på tur

Ibland tar livet vändningar som man varken kan förutse eller påverka. Det är liksom bara att hänga med och se vart allt landar ...

Idag  har jag och kärleken (fd) varit ute på tur! Riktigt trevligt och behövligt! De gör verkligen ont att avsluta en relation där känslorna är starka men vi båda inser att de inte finns någon framtid för oss. Men han är verkligen hur go och snäll som helst och vi kommer alltid att förbli otroligt goda vänner!! Nästa vecka ska jag och Lillan åka dit och hälsa på, så att barnen får leka lite.

Trots att livet verkligen kan vara grymt många gånger så älskar jag verkligen mitt liv!! Jag älskar mina flickor, mamma och syster med familj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar