"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 8 maj 2013

Ett lugn

Nu är jag äntligen igång med mitt lilla projekt och direkt så visar vågen  - 2kg, härligt!

Nu har jag skurat ute på balkongen och möblera är handlat, så nu fattas det enbart lite smådetaljer för att höja mysfaktorn, så som blommor och lite prydnader. Skulle även vilja ha ett insynsskydd av något slag på ena kortsidan ...

Min "att-göra-lista" är hur lång som helst, men jag betar av den steg för steg, de går sagt framåt men det går i varje fall framåt. Mitt i all rör så håller jag på att röja upp här i lägenheten, då det verkligen behövs, men de tar sån tid ... suck! Måste även städa, vilket är evigheter sen sist.

 Härom dagen så åkte jag förbi huset och konstigt nog så kände jag inget, vilket är första gången! Det har verkligen hänt något inom mig, men jag kan inte beskriva vad. Jag känner mig så lätt och tom på något vis, känns som att en stor sten har lossnat från mina axlar ... Jag känner mig lyckligare än någonsin och allt känns bara bra, ett stort lugn har intagit min kropp, trots all stress som finns runtomkring mig ...

Jag och "kärleken" har brutit, vilket känns både och ... men vi kommer för alltid att vara vänner!

C-uppsats arbetet är verkligen ingen lek, de känns som att de går två steg framåt och ett steg bakåt. men trots att det känns omöjligt så vet jag att vi kommer att fixa de!! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills jag har mitt examensbevis i handen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar