"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 12 maj 2013

Önskade ...

De är så mycket jag skulle vilja att pappa fick uppleva ...

Önskar att han hade fått se att de går bättre och bättre för oss alla, att Lillan är en så otroligt stark och klok liten tjej, att hon mår bättre.

Önskar att han kunde få se vilken otrolig stark, klok och underbar människa Storan är, att hon verkligen fanns där och stöttade mig och Lillan på alla sätt, utan henne hade de inte sett ut som de gör idag, jag hade inte fixat detta själv.

Önskar att han hade fått träffat Storans jättemysig och härlig sambo, vilken heminrednings tjej hon är, hon har verkligen smak och kan göra de fula till något vacker!

Pappa skulle ha varit så stolt över mina flickor och de som de har presterat! Han skulle ha varit så stolt över deras ödmjukhet, mot oss alla. Han skulle ha varit så stolt över oss alla, att vi har tagit oss igenom detta. Det enda som tröstar mig är att pappa slapp gå igenom detta helvete med oss.

Önskade att pappa hade fått ses hur bra jag och flickorna egentligen mår och har det idag.

Jag älskar dej, pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar