"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 23 november 2011

Dagar ...

På något konstigt vis så går dagarna ...

Förra veckan var det begravning, otroligt jobbigt men väldigt fint! Och det gick jättebra för alla. Kändes konstigt att begrava pappa och att inte du var med oss, att inte du fanns vid min sida ... Jag har så oerhört svårt att inse att varken pappa eller du finns längre ... Vissa dagar är lättare än andra ...

Som vanligt är det mycket som ska fixas och donas, jag hinner inte riktigt med :(( men tids nog ska det väl lugna ner sig, hoppas jag.

Är så otroligt glad och tacksam att jag fixade tentan!!! :)) Läsandet har återigen stannat av och det är så svårt att fokusera, har en stor gruppuppgift, en individuell uppgift och ett seminarier kvar att ta mig igenom innan detta moment är klart ... undrar just hur jag ska fixa det och dessutom inom loppet av två veckor ... suck!

Jag fattar bara inte varför du är så otroligt elak? Du är så elak så att du blir dum. Ska du inte vara lycklig nu när du har fått din drömkvinna, nu när du äntligen är fri mig och allt det som var vårt? Jag har en känsla av att du varken vill eller kan släppa taget om mig, varför?

I helgen var jag ut med mina arbetskamrater och firade en som har fyllt 50 år, mysigt å kul!

Jag har fortfarande så svårt att förstå att jag är singel så jag kan inte ens ta emot när någon flörtar med mig, jag är ju inte där. För mig finns det bara en ...

Har idag lämnat in bilen på lagning, undrar just hur mycket det kommer att kosta? Inte alls skoj så här före jul ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar