"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 30 november 2011

Spikmatta

Jag har letat fram min spikmatta, i förhoppning om att värken som kommer från nacken ska ge med sig.Jag har kanske använt mig av den i ca 4 dagar och jag ligger kortare stunder flera gånger varje dag och nu känner jag äntligen hur värken börjar ge med sig :)) Jag har även läst två böcker, den första handlade om sorg och den andra om relationer, två mycket bra böcker! Nu läser jag en annan bok om bergsmeditation och även den är otroligt bra! Det är vekligen rogivande och härligt att läsa böcker!

Skolarbetet går framåt, vilket känns väldigt skönt! Men än är det mycket kvar att göra men på något vis så har jag i varje fall fått hopp om att jag kommer att hinna i tid. Det är återigen ett intressant men svårt område, eller rättare sagt stort område. Det är lätta att gå för djupt d.v.s. det svåra är att begränsa sig.

I går blev jag bjuden av min arbetsgivaren på julbord, otroligt gott. Jag tycker att det är så skoj att träffa mina arbetskamrater, de är bara så goa och underbara! Vi har alltid så skoj och har väldigt lätt för att skratta tillsammans. Eller rättare sagt vi har otroligt lätt för att visa våra känslor för varandra! Vilket är skönt! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar