"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 16 november 2011

Kraften ...

Vet inte riktigt vart kraften och orken kom ifrån men jag har lyckats fått massor gjort till idag ändå, skönt! Jag har hämtat bilen som har varit inne på service, dammat, dammsugit, torkat golv, vattnat blommor, tvättat, haft träff med min studiegrupp, varit till jobbet och hämtat lite julklappar som jag har beställt och betalat helgens trevligheter ...

Jag ser verkligen framemot helgen, jag hoppas innerligt att jag orkar hänga på och att det blir skojigt värre ... behöver lite glädjeämnen i mitt liv just nu!

I morgon ska jag ha träff med en av mina lärare och min studiegrupp vilket kommer att bli väldigt intressant! Sen så ska jag hämta hem Lillan :)) som jag längtar efter henne!!

På torsdag är det begravning, usch vad jag gruvar mig å jag saknar dig mer än någonsin. Jag hade verkligen behövt dej nu och det känns så oerhört fel att du inte ska delta. Eller rättare sagt att vi inte fortfarande är ett par. Jag skulle naturligtvis inte vilja ha dej med nu eftersom att vi inte längre är ett par. Jag kan bara inte fatta det, att du svek mig, att du svek oss alla mitt uppe i detta ... Hur kunde du? Hur hade du samvete? Kan du egentligen sova gott om natten efter allt som du har på ditt samvete eller det kanske är det som är problemet, att du inte har något samvete ... Hade du haft ett samvete skulle du ju aldrig ha gjort detta mot mig, mot Lillan, mot Storan, mot oss ...

Jag vet att jag klarar detta ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar