"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 7 mars 2012

Återhämtning

Idag har jag tagit ledig från skolböckerna, vilket har varit så otroligt skönt!! Har i stället städat lite (resten fixar Storan i morgon), shoppat, uträttat lite ärenden, tagit ett bad, haft hår-, fot- och nagelvård. Har även unnat mig en godan semla!

Fick idag ett överraskande mms från Lillans pappa :)) Måste erkänna att jag blev helt paff men det värmde i mitt hjärta!!!

Idag när jag frågade Änglakorten så fick jag ett klockrent svar, som jag verkligen tog till mig!!

I morgon är det dags för ett arbetspass, vilket innebär att jag även i morgon slipper böckerna :))

Jag har idag bestämt mig för att börja ta hand om mig själv! Jag vill sluta röka, minska ytterligare 10-20kg, motionera, träna, yoga, äta nyttigare ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar