"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 21 mars 2012

Vår i luften

Hade tänkt åka slalom förra helgen men Lillan vägrade, hon ville leka med kompis. Tråkigt :(( men jag tror att hon behöver ta det lugnt, hon är ganska sliten ... På söndag kväll var det åter igen dags för bugg och den här gången slog alla rekord, det var bara så kul :)) Vi fick träna på allt som vi har lärt oss men genom andra övningar ... Senare blev det bandy men tyvärr så gick det inget bra för vårt härliga lag ...

Idag har jag förhoppningsvis skrivit terminens sista tenta, kan inte alls säga hur det gick, kan bara luta mig tillbaka och vänta ... Fick i varje fall godkänt på både grupparbetet och opponeringen och det känns verkligen hur skönt som helst! :)) Väntar fortfarande på resultatet av den individuella uppgiften och om jag har förstått det rätt så kommer rättningen att ta tid :((

I morgon ska jag titta på höstens kurser, ha utvecklingssamtal med Lillan, x:et och fröken vilket ska bli spännande att höra vad fröken tycker. Jag ska även ringa kurator och beställa tid till Lillan, jag har ringt ett flertal gånger tidigare men hon är svår att få tag i. Sen så vill jag ringa ostört (inte när Lillan är hemma eller när jag är på jobbet) så att jag verkligen kan prata med henne och förklara hur jag upplever allt osv. Jag ska även i väg och titta på gravsten, mamma tycker inte att det känns helt rätt med den vi skissade på ... och senare så ska vi iväg och få massage och det ska verkligen bli hur skönt som helst!!

På fredag är det dags för start av nästa moment så då blir det 2 timmars info och frågestund via dator. På måndag börjar min praktik.

På Lördag blir det en dagstur till fjälls :))) och kanske utgång senare på kvällen om ork finnes ... Söndagen blir det återigen bugg :))

Nu är våren här och det är så härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar