"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 4 mars 2012

Minnen

Hela tiden blir jag påmind och det gör fortfarande lika dj... ONT!!! Trots att det är 9 månader sen du lämnade mig och 8 månader sen du flyttade ... jag fattar inte, när ska det ta slut??

Igår hade vi främande, mamma, syster och svåger var hit och det är alltid lika trevligt :)) men saknaden gör sig påmind och det gör så förbaskat ONT!!! Pappa fattas oss, det är så tomt utan honom! Varje gång som vi träffs blir jag påmind om att Lillans pappas ... Jag önskar att denna smärta kunde lämna min kropp ...

Lillan har nu åkt till fjälls och jag hoppas verkligen att hon får några underbara dagar tillsammans med sin pappa, det behöver hon verkligen! Hon var så glad att inte "flickan" skulle följa med, att det endast var de två och de andra i sällskapet som skulle åka! Hon har länge sagt att hon vill vara själv med pappa ...

Igår kväll ville hon titta på kort från tidigare år som vi har varit där, det var så enormt jobbigt! Hon berättade så mycket om varje kort, vilket var riktigt roligt att höra! :)) Alla kort på oss tre sa hon, åh min familj ... Korten på enbart oss två ville hon titta på länge och hon log och blev blöt i ögonen, stackars liten. Det gör så fruktansvärt ONT i mig och jag tror faktiskt att jag går sönder snart!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska försvinna ....

Fattar inte varför alla känslor kommer upp nu igen, varför??? Jag vill bara bli fri från alla tankar och minnen ...

Nu ska jag försöka hitta fokus så att jag kan skriva lite på min individuella uppgift som ska vara inlämnad senast nu på tisdag. Usch jag känner verkligen för att hoppa av skolan men jag vet att jag kommer att få ångra det resten av livet nu när jag är så nära målet. Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska göra för att orka ta mig igenom hela denna termin fram till sommaren ... Vet inte ens hur jag ska orka ta mig igenom vardagen ...

Ikväll är det buggkurs igen :)))) och jag hoppas verkligen att jag orkar gå ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar