"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 14 mars 2012

Allt och inget

Det blev en underbar helg! :)) och jag hann med lite av varje ...

Fredagskvällen pluggade jag lite, plockade ögonbryn och resterande tid tillbringade jag i soffan slappandes framför tv:n, mys!!! :)) Lördagen började med lite pluggning, eftermiddagen tillbringades i slalombacken, livskvalité!!! :)) På kvällen var det vin till melodifestivalen och sen blev det en tur ner till stan och det blev en rolig kväll!! :)) Söndagen tillbringades i soffan framför tv:n och sen kom äntligen Lillan hem :)) Sen bar det av till buggkursen och det är verkligen hur skoj som helst, men det är betydligt svårare än vad jag hade kunnat tro!!!

Har idag haft seminariet och opponering av grupparbetet och det gick riktigt bra. Det är så skönt att ha det gjort! NU blir det till att läsa intensivt för att klara av kommande tenta som är om en vecka ... suck! Jag längtar så till sommarlovet!!!

I Lördags drabbades Storan av matförgiftning, stackars liten!! Och i går råkade valpen bita Lillan i fingret (lillan satt och höll i benet) så det blev en vända ner till apoteket för att inhandla lite omplåstrings grejor ... och i morse vaknade Lillan med magont och efter en stund kräktes hon men det var mer framtvingade kräkningar ... hon har sovit så oroligt de här nätterna, undrar vad hon tänker på och är orolig för?!? Fröken hade pratat med henne om utvecklingssamtal, om vi ev kunde ha det idag, jag tror att det var anledningen till hennes magont :(( Jag märker att det är något som hon går och funderar på men vad???

Min älskade stora tös har lyckats hittat ett extra jobb :)) så nu på fredag och lördag ska jag vara hundvakt så att hon kan jobba. Är verkligen så glad för hennes skull!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar