"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 9 mars 2012

Trevlig helg

Jobbade från tidiga morgon till sena kvällen igår. Trots att det många gånger är komplicerade situationer som ska lösas så är det alltid lika skoj att jobba, det är inte ett enda arbetspass utan massor av skratt :))

Idag har vi haft besök av mor och syster <3 vi har även varit och beställt en gravsten eller rättare sagt ett förslag på en gravsten, jösses vad många olika modeller, texter, symboler och färger det finns att välja på ... Men jag tror verkligen att det här blev riktigt bra, en vacker sten med en fin symbol! Måste säga att många känslor väcks till liv ... det känns så konstigt och främmande!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll och resten av helgen, roligheter eller ta tag i studierna? Det är faktiskt väldigt frestande att välja det förstnämnda men då blir det så tungt när jag ska hinna läsa ikapp senare ... Smartast är ju naturligtvis att göra både och ...

Det är så mycket jag skulle vilja göra och verkligen behöver göra. Andas friskluft, motionera, skratta, slappa, parta, plocka och färga bryn och fransar, plugga inför tentan ... listan kan göras hur lång som helst. Jag tror faktiskt att jag bara släpper taget och låter ödet avgöra :)))

Trevlig helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar