"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 6 mars 2012

Snurrigt

Här har det pluggats i flera dagar ...suck! Men nu är både gruppuppgiften och den individuella uppgiften inskickad :)) så håll nu alla tummar och tår för att det går vägen! Till veckan är det seminarier och opponeringsarbete som gäller och veckan därpå en webtenta. Sen drar Tillämpade studierna igång :)( Jag både längtar och gruvar mig, längtar eftersom att jag verkligen tror att jag har fått en kanon praktikplats, gruvar mig eftersom att det är så många och stora uppgifter och dessutom en rapport som ska skrivas och redovisas ... suck.

Jag längtar så enormt mycket efter SOMMARLOV och SEMESTER!! Tänk att i hela 10 veckor slippa studierna helt och att i 6 hela veckor ha semester :))) då ska jag bara NJUTA och ta igen allt som jag missade förra sommaren! Jag vet inte riktigt om jag verkligen vill åka iväg på någon semester, vill nog hellre ta tagen som den kommer, i varje fall känns det så nu.

Var i varje fall iväg på buggkursen och det var som alltid väldigt skoj!! Fast den här gången saknades några stycken ... Vi fick lära oss högersnurr, snurrigt värre ;))

Pratade med Lillan idag och hon verkar ha det bra, fast en sak som hon berättade gillade jag inte :(( men jag är ju inte där så jag kan inte påverka och det är ju hans beslut och ansvar, inte mitt!!! Tänk vad jag saknar min lilla gojänta :))

I morgon ska jag ta en stund ledigt från studierna och dra ner till stan, har en del att uträtta. Hoppas att jag även har turen att hitta något fynd. På torsdag ska jag jobba från morgon till sena kväll. På fredag ska vi iväg och titta på gravsten ...

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt än men jag hoppas verkligen att det blir något skoj :)) känner att jag behöver skratta lite. Vill även åka lite slalom innan all snö försvinner ...

Jag har en himla tur som har fått två så underbara flickor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar