"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 17 juli 2012

Älska


Jag plockar och plockar och det verkar aldrig ta slut :(( Frågan är bara vart jag ska förvara allt? Kan liksom inte slänga bort saker/kläder på grund av platsbrist, måste helt enkelt hitta smarta förvarings knep ... Men snart är det i varje fall klart :)) Eller rättare sagt klart uppe i lägenheten, har ju ett helt förråd med, ett förråd som inte alls ser kul ut. Allt är endast inslängt och i en enda röra :(( vet inte riktigt hur jag ska organisera där inne, skulle behöva hyllor ...

Egentligen så är det ingen eller ingenting som säger att jag måste plocka, jag är ju liksom min egen boss :)) men jag tycker att det är skönast och att det fungerar bäst när var sak har sin plats. Jag gillar att ha fint runt omkring mig ... allt blir mycket roligare och lättare då!


Jag har hittat världens underbaraste man :)) men varför känns det då inte hundra ... känns som att jag letar fel, fel på honom och fel på oss ...VARFÖR ska det behöva vara så??? Är jag inte klar med mitt förra än, är det det som spökar eller är jag helt enkelt för rädd? Kanske att jag inte är mogen och redo för något nytt, det kanske är för tidigt ändå? Kanske att jag bör stanna upp och vara för mig själv ett tag. Jag kanske ska vara själv tills jag har hittat tillbaka till mig själv helt, tills jag har läkt och kommit till ro. Ena dagen vill jag fly och förklara för honom att det är över och andra dan vill jag krypa in i honom å aldrig släppa taget ... Det är en märklig känsla att känna så dubbelt, han betyder så oerhört mycket för mig och jag trivs verkligen med honom ... Jag kan stolt och villigt erkänna att jag redan ÄLSKAR honom av hela mitt <3 Något som jag vet är att jag ALLTID vill ha honom i  mitt liv, på ett eller annat sätt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar