"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 18 juli 2012

Kärleken

Igår var kärleken hit :)) å vad jag älskar denna karl!! Han är så otroligt förstående och rar. Jag förklarade för honom om hur jag känner och han säger att det är okej, han kan förstå. Han säger även att han kan vänta tills jag är redo ... men jag ser i hanns ögon att det är jobbigt, att han blir ledsen. Jag vill absolut inte såra honom!!! Och jag vill absolut inte mista honom! Men jag kan inte rå på att mina känslor åker bergochdalbana ...Jag är så rädd, rädd för att allt ska bli fel ... Jag önskade att vi hade mer tid tillsammans <3

Samtidigt som jag bara vill vara och njuta här och nu, så vill jag städa och göra fint. Jag trivs som sagt bäst när "var sak har sin plats", det underlättar, man hittar allt och det blir lättstädat :)) Jag skulle även vilja rensa, rensa bort alla dåliga energier ... byta ut alla sängkläder, handdukar, porslin mm ... det finns så många minnen och det gör fortfarande så fruktansvärt ONT.

Samtidigt så vill jag bara slöa och slappa. Samtidigt som jag vill jag vara social, passa på och njuta av mina underbara flickor och familj, alla mina fantastiska vänner. Och samtidigt så vill jag resa och uppleva ...  Jag vill så mycket och det dåliga samvetet gnager i mig :)) Jag MÅSTE försöka skaka av mig det dåliga samvetet ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar