"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 14 juli 2012

Medvind


Äntligen semester :)) Nu väntar hela 6 veckor av ledighet!! Å vad jag ska njuta, njuta av livet och att bara va och ta dagen som den kommer. Tre veckor tillsammans med Lillan och tre veckor för mig själv ... Storan kommer tyvärr att behöva arbeta hela sommaren.

Jag känner att livet är på väg tillbaka till mig, jag börjar läka ... Jag ÄLSKAR verkligen livet!!!

Kärleken, det är komplicerat och svårt att våga komma någon riktigt nära och ibland vill jag bara dra, jag blir helt enkelt för rädd ... samtidigt som allt känns så rätt. Men jag har inte bråttom och orkar han inte vänta så ..."det finns en mening med allt som sker". Något som tilltalar mig är att han har sitt och jag har mitt och så vill jag att det ska vara för alltid. Jag vill verkligen inte ha en vardag igen, jag vill rå mitt eget och mig själv. Det blir som det blir, jag njuter här och nu!!

Jag har precis fått meddelande om att jag kom in på kurserna som jag har sökt :)) Det ska bli riktigt spännande ... tänk att jag enbart har ett år kvar ...

Trots en del hinder så känns det som att jag har medvind i seglet, för första gången på flera år :)) Det mesta flyter på och det händer mycket.

På grund av allt som har hänt det senaste 1 1/2 året så har jag har lagt mitt lilla projekt på hyllan men det börjar bli dags att ta tag i det igen ... men just nu ska jag fokusera på att försöka fimpa för gott.Tänkte satsa på att vara helt rökfri när studierna drar i gång igen och då återuppta mitt projekt, vilket betyder att jag måste planera och organisera lite ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar