"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 19 juli 2012

Drömmer

Jag drömmer om en resa till solen, värmen och havet, tillsammans med mina fina underbara flickor <3  det skulle vi verkligen behöva. Alla tre behöver ladda batterierna efter allt som har varit.

Jag drömmer om egentid med kärleken, helst flera dagar i rad <3 så att vi både hann "bara vara" och uppleva något tillsammans

Jag drömmer om ett eget litet hus, helst ett litet torp med ett stort öppet kök och ett sånt där gammalt skafferi, öppen spis och några kakelugnar och en mysig gammal trädgård ... lite nya prylar, en ny fin cykel, nya sängkläder och handdukar och nytt porslin, jag vill ha bort alla gamla dåliga energier ... lite nya kläder, bikini, regnkläder och stövlar.

Jag drömmer om att få orka att börja träna så att jag kan gå ner de sista kilona. Jag vill inte släppa omkring på onödiga kilon. Jag vill att min kropp ska hålla många år till. Jag vill känna mig fräsch ...

Jag drömmer om att kunna få den rätta viljan så att jag kan fimpa för gott. Det finns verkligen inget positivt med att röka. Jag luktar illa, det kostar pengar, jag utsätter både mig själv och min omgivning för otroliga risker och sen så upplever jag att det är stressande att röka ...

Men framför allt så drömmer jag om kraft och styrka att våga ta itu med lillans önskemål, jag önskar att jag hade styrkan och modet att prata med hennes pappa och försöka få honom att först. Kanske att det då skulle finnas en chans att han skulle kunna få henne att komma på andra tankar, att han skulle kunna få henne att trivas lika bra där som här hemma ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar