"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 11 februari 2012

En härlig vecka :))

Måndagen började med ett besök hos frissan, ett besök hos Gunilla för privatsittning (väldigt intressant och givande!), ett biobesök och kvällen avslutades med veckans bästa tv-program, Det okända! :))

Tisdag kom Marie förbi en snabb vända :)) mamma och syster kom på besök <3

Onsdag och torsdag, två heldagar med föreläsningar via en länk på datorn! Riktigt bra föreläsningar.

Torsdag kväll jobbade jag :))

Fredagen uträttades lite ärenden och ögonbrynen fick sig en rejäl plockning :)) hann dock inte färga :((

I dag lördag har jag jobbat.

I morgon blir det äntligen premiärtur i slalombacken :)) Tänkte även försöka hinna med ett fotbad ...

Har även pluggat en hel del, bokat resa till Vemdalen, ändrat och fått klar tecken från Csn och det är har nu blivit klart vart jag ska göra min praktikplats, ska få följa ett arbetsmiljöprojekt :)) Har även hunnit pratat med sjukhuset, så jag hoppas att det kommer att bli någon ordning på allt ...

Veckan har gått otroligt fort, trots att Lillan inte har varit hemma, i morgon kommer hon hem igen, Skönt! :)) Tyvärr så har jag inte hunnit städa men det har liksom inte funnit varken tid eller ork ... vattna blommor,handlat och tvätta har jag i varje fall hunnit med.

Till veckan blir det till att läsa å läsa, har en tenta på torsdag ... suck. Måste även komma igång med grupparbetet vilket innebär att det blir några timmar på skype. Jag måste också komma igång med den individuella uppgiften, annars blir det så stressigt. Det är så fruktansvärt mycket i skolan nu, känns som att jag inte hinner andas! Men det dröjer inte så himla länge tills det är sommarlov och semester, måste stå ut!!

tisdag ska jag jobba :)) På torsdag ska Lillan till tandläkaren, på fredag ska jag i väg på rus och medarbetarsamtal och sen så ska vi bowla :)) på lördag ska vi till badhuset. Måste även ner till stan för att fixa present till stora tösen som fyller år på lördag :)) Skulle även vilja baka och de MÅSTE städas!!! Skulle även vilja hinna med ett besök till slalombacken och hem till mamma! På söndag börjar buggkursen och det kommer att bli hur kul som helst!!! MÅSTE även kontakta Lillans pappa så att vi får till en lösning på allt kring henne, för att hon ska kunna må så bra som möjligt.

Med andra ord så blir det full rulle till veckan, igen ... Å vad jag längtar efter dagar då jag bara kan va och njuta av livet!! Men de dagarna kommer de med, de vet jag!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar