"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 29 februari 2012

Det blir bättre

Usch vad tungt det är nu, det är så otroligt mycket som ska ordnas, planeras och utföras ...

Lillan är fortfarande sjuk :(( hoppas verkligen att hon blir frisk snart. Vi har planerat att åka slalom i helgen, vilket jag verkligen ser fram emot och på söndag ska hon till fjälls med sin pappa ...

Det är en himla tur att jag har Storan som fixar och donar, hade aldrig fått i hop det annars! I går passade hon Lillan medan jag var till jobbet på möte, idag eftersom att jag har suttit på föreläsning hela dagen från 8.15 till 17.00 och även i morgon då jag har föreläsning från 10.00-16.00.

Det är verkligen tufft nu med allt!! Och kanske är det någon där uppe som hjälper mig :)) Igår på mötet blev det bestämt att vi ska prova på önskeschema, vilket gör att jag kanske kommer att få ihop det, tidsmässigt! Men bara kanske! Och idag kom beskedet från förra salstentan och tro det eller ej men jag klarade mig :))) Detta gör att jag kanske hinner med att läsa lite innan nästa tenta, men först måste jag bli klar med den individuella, gruppuppgiften, opponerings arbetet och seminariet ...

I går var jag och handlade, möte en man på vägen in till affären som han tittade och log och för en kort sekund högg det till i mig, vilket är första gången! Vilket bör innebära att det finns "liv" inom mig, att jag kan börja känna!

Idag ringde Lillans pappa och hon blev så otroligt glad! Det är så skönt och jag känner verkligen att han är på väg tillbaka, vilket är en underbar känsla ... Det är hon verkligen värd!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar