"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 27 februari 2012

Vecka 8

Jobb, plugg, möte, jobb, plugg, möte ... ja så snurrar det på. Blir snart yr!!! Orkar inte med detta tempo, belöningen kom i varje fall i lönekuvertet, alltid skoj att få pengarna att räcka till :)) Tänk vad jag längtar tills heltidslöningarna kommer och allt pluggande är ett minne blott ...

Har besökt min kommande praktikplats, vilket känns väldigt bra men prestationsångesten kommer smygande, kommer jag verkligen att klara av detta uppdrag ... Ja ja ingen ide att oroa mig det blir som det blir ...

Har varit hem till syster och fått en rejäl omgång massage. Aj aj aj vad ont det gjorde ... Vi passade även på att äta tillsammans :)) Samtidigt som det är mysigt när vi ses så gör det så ont, saknaden är konstant! Jag blir påmind om att det aldrig mer kommer att bli som det en gång var :((

Har varit på buggkursen igen och det är verkligen så skoj, önskar att det vore flera gånger i veckan, eller i varje fall minst två gånger!! Trevliga människor, bra musik, det skrattar en hel del och dessutom så ger det massvis av energi och motion! Har bestämt mig för att jag baske mig ska lära mig att bugga och fixar jag det inte nu så tänker jag gå grundkursen igen till hösten!

Lillans pappa ringde i kväll :)) det är så otroligt skönt att vi äntligen kan prata med varandra igen, samtidigt som det gör så förbaskat ont. Men det tror jag att det alltid kommer att göra eller i varje fall ett bra tag fram över ... Undra om jag någonsin kommer att släppa taget och sluta hoppas på att detta bara är en mardröm och att jag snart vaknar ... fan fan fan jag älskar honom än!!!

Jag är verkligen så less på att behöva planera allt in i minsta detalj, trött på att känna mig pressad och stressad, trött på att konstant ha dåligt samvete, trött på att alltid känna att dygnet borde innehålla fler antal timmar ...

Idag skulle vi ha varit på utvecklingssamtal med Lillan men det blev inställt eftersom att Lillan är sjuk :(( snorig, febrig och hostig, stackars liten!!!

Jag bara ÄLSKAR mina två flickor!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar