"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 4 februari 2012

Kallt

Idag blev det tyvärr inte någon slalomåkning på grund av kylan - 24.9 grader.

Funderade ett tag på att gå på bio men då kom jag på att det blir ju billigare om vi köper en film och den kan vi ju titta på fler gånger :)) Popcorn hade vi redan hemma,så det enda som fattades var drickan. Sagt och gjort så drog vi på oss kläderna och gick ner till affären, fyyyyy vad kallt!!

I morgon hoppas jag verkligen att tanden ryker!! Som hon kämpade i går ... men det gick bara inte, har även "jobbat" lite på det idag. men den rackaren sitter fast i ett litet hörn :(( så det gör helt enkelt för ont!! Matteboken glömde hon i skolan så då får hon en välförtjänt ledig helg :)) Fröken hade inte påmint henne, så då antar jag att de tycker att hon har jobbat bra den här veckan. Nu är det endast extra sidorna kvar innan hon får den nya boken. Förhoppningsvis så bör hon fixa det denna vecka med hjälp av sin pappa, håller tummarna för att han är på ...

I morgon åker hon till sin pappa igen, usch å fy för det här. Vill ha henne här hos mig hela tiden!! Saknar henne så att det gör ont när hon inte finns här. Tur att jag har mycket inbokat ...

I morgon kväll, information om studiecirkel i medial utveckling - ska bli så spännande!
Måndag, frissan och privatsittning, vilket jag verkligen ser fram emot!! Etikplugg!
Måndag eller tisdag kväll, blir det bio :))
Tisdag har jag skypemöte inbokat, måste komma igång med gruppuppgiften. Etikplugg!
Onsdag och torsdag består av föreläsningar.
Fredag kommer eventuellt mamma och syrran hit :))Annars ska jag börja på med den individuella uppgiften. Etikplugg!
Lördag ska jag jobba
Söndag Etikplugg! Och på kväll kommer Lillan hem :))

Måste även hinna fixa praktikplats, kontakta Csn, städa, tvätta, hälsa på en vän och handla. Funderar på om jag ska åka i väg och träna, simma eller åka slalom ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar