"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 3 februari 2012

Jag och flickorna var hem till mamma igår. Vi hjälpte henne att sätta ihop en hylla och sen så tittade vi på gamla filmer, riktigt mysigt och kul! Vi blev även bjuden på middag :))

Vi åkte förbi graven och tände ett ljus <3 Det är så fint där. Snart är det dags för oss att välja en gravsten ... Jag fattar det bara inte! Jag saknar pappa så ...

När vi kom hem skulle vi kolla på filmer sen Lillan var liten men det fattades tyvärr en sladd :(( tror att den finns hos Lillans pappa ... men nu dröjer det ju minst en vecka innan hon kan kolla. Har inte han den måste jag köpa en ny, om det nu finns att få tag i.

Lillan hon kämpade på med sin lösa tand, hon är så otroligt rädd, stackarn! Men idag kommer den att ryka :)) det finns inget annat!!! Den ska väck! Hon kämpade även på med matteboken, hon är så tapper å hon vill verkligen ikapp de andra ... synd att hon inte är hemma en vecka till. Jag vill ju att hon ska hinna i kapp. Funderar starkt på om jag ska offra hela helgen på att matte, men det känns ju så tråkigt och sen så behöver hon få känna sig ledig ... Synd att hennes pappa inte är med i matchen och bryr sig :((

Idag på eftermiddagen ska vi ner till stan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar