"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 5 februari 2012

Räckte inte

Lillans tand sitter fortfarande kvar :(( som hon har kämpat men det räckte tyvärr inte hela vägen. Jag hoppas verkligen att den är borta på söndag när hon kommer hem! Det märks på henne att söndagarna är jobbiga och att hon verkligen inte vill bo så här ... Stackars liten, det gör så ont i mig :((

Har varit på informationen, spännande och intressant. Jag skulle verkligen vilja gå men min tid räcker tyvärr inte till. Man skulle boka upp sig, en kväll varannan vecka ända fram till november ...

Ser fram emot morgondagen, först ett besök hos frissan och sen hos Gunilla :)) Och på kvällen blir det kanske bio. Har även bokat in en kväll i slalombacken och eventuellt till helgen. Hoppas att det blir bra väder. Har även bestämt mig för att åka till Vemdalen i mars, vilket ska bli riktigt kul!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar