"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 21 februari 2012

Förra veckan

Även förra veckan var fullspäckad ...

Större delen av veckan ägnades åt att Lillan räknade ut förra terminens mattebok och att vicka på sin lösa tand, peppa Lillan att våga dra den och till slut vågade hon äntligen!! Jag är så stolt över min lillan duktiga tjej, hon är verkligen en kämpe!

På alla hjärtans dagen blev jag glatt överraskad :)) när jag kom hem hade flickorna ordnat med fika och dukat fint med levande ljus och allt. En fin stor röd ros, en söt liten nalle som kramade om ett hjärta hängde på rosen ...

Vi var till tandhygienisten och tränade, tränade så att Lillan ska bli van att gå dit, hon har de två sista gångerna varit så otroligt rädd :(( Men det gick hur bra som helst, trots att hon var lite nervös ...

Vi var även ner till stan och shoppade lite kläder till Lillan och packet till Storan som även har fyllt år denna vecka :)) och Lillans pappa som fyller år snart. Var även i väg och Bowlade med flickorna och en kompis till Lillan. Rackarnas vilken träningsvärk jag fick, aj aj aj men roligt var det :))

På torsdagen skrev jag en tenta och jag tror verkligen inte att jag kommer att bli godkänd, ställer in skallen på att det blir en omtenta ... suck!!! På fredagen var jag ner till chefen på medarbetarsamtal ...

På lördag fyllde min äldsta älskade dotter år :)) så då var mamma, syster och karl hit. Det är verkligen mysigt att träffas ... synd att inte syrrans två barn kunde vara med ... Jag saknade pappa så och en del av mig saknade även lillans pappa ... usch det gör så förbaskat ont, än!!! Syrran överraskade och hade en fin bukett tulpaner med sig till mig :))))))))))

Har även börjat buggkursen och det var verkligen kul. Vi var hela 40 stycken som ville lära oss bugga. Undrar just om alla kan lära sig ... Jag tycker att bara själva grundstegen är svår, så det gäller att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar