"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 13 februari 2012

Samtal

Idag har jag äntligen beställt tid till Lillan så att ska få gå och prata med någon om allt som har hänt, hur hon upplever allt och hur hon mår!! Har även pratat med fröken om att hon kanske borde få extra stöd och hjälp i skolan eftersom att hon fick koncentrationssvårigheter i höstas och att det inte har blivit något bättre. Lämnade in lappen för utvecklingssamtal idag och jag hoppas verkligen att hennes pappa kommer att vara med, att han vågar ta sitt ansvar och att han börjar prioritera och värdesätta sin lilla tös igen!! Jag känner mig så ensam kring Lillan, jag saknar honom så!!! Jag önskar att han kunde bli samma gamla vanliga underbara pappa som han en gång var för henne ... hoppas hoppas att det vänder snart!!

Jag håller även på att kolla runt vart jag kan gå och prata, måste få prata av mig, få stöd och hjälp av någon. Måste få vägledning annars går jag sönder ... det gör fortfarande så ONT! Konstig nog så vill en del av mig fortfarande ha honom tillbaka ... och jag tror fortfarande att vi hade fixat det om han hade velat!

Eftersom att Lillans pappa inte vill gå tillsammans med mig för att få till ett samarbete så lägger jag det på is ett tag. Det har ju trots allt fungerat jättebra de sista veckorna, vilket han ska ha en eloge för :)) Jag är så otroligt glad och tacksam för det!!

Är så frustrerad, kan inte läsa inför tentan, det bara snurrar runt i huvudet ... Jag vill verkligen att detta "sätter sig" så att jag kan få gå vidare i mitt liv och fokusera på mig själv, mina barn, mina studier och mitt arbete ...

JAG VILL LEVA , MÅ BRA och ATT MINA FLICKOR SKA MÅ BRA!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar