"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 12 februari 2012

Fantastiskt

Vilken härlig dag!!! :)) Har varit och åkt slalom och de är verkligen hur skoj som helst. Tänk om jag ändå hade råd att åka flera gånger i veckan! Sen när jag har läst klart och börjat jobba heltid ska jag köpa mig ett årskort och då ska jag vara i slalombacken varje ledig tid under vinterhalvåret :)) Det är faktisk inte så rysligt långt dit, om allt går som planerat så tar jag min examen i juni 2013 vilket innebär att det blir säsongen 2013/14 som jag/vi kan "bo" i backen :))

När jag kom hem hade min älskade stora tös städat hela lägenheten och middagen stod på bordet :)) Lycka!!!

Hämtningen gick även denna vecka galant och det är så skönt! Vi bestämde att vi ska träffas på telefon nu i vecka och prata lite runt Lillan. Vi båda är rörande överens om att hon inte mår så bra. Det ska bli skönt att få prata om detta och jag hoppas verkligen att vi kan komma fram till något bra!

När jag hämtade Lillan så satt "flickan" och "vakade över oss i fönstret, sjukt! Är hon alla redan osäker, svartsjuk och inte litar på honom ... då kommer det inte att bli lätt för henne i framtiden. De här är ju bara början, hon kommer aldrig att bli säker på honom, de kommer ingen att kunna vara, han är ju den flörtiga typen och kommer alltid att vara det, de är ju liksom så han är, de är ju han! Men att det alla redan har börjat visa sig, OMG!!!

När vi kom hem så hittade jag två lappar som ska vara inlämnade till skolan senast i morgon. De är angående kommande friluftsdag och tider för utvecklingssamtal. Jag är en sån person som vill lämna in lappar och dyl när de ska lämnas in men jag kunde tyvärr inte få tag i honom i kväll. Lillan är hos honom när det är friluftsdag och jag vill inte själv bestämma tid för utvecklingssamtal, de ska ju även passa honom. Så lapparna får helt enkelt komma in en dag för sent :((

Nu ska jag sätta fötterna i ett fotbad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar