"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 30 januari 2012

Förändring

Nu får det helt enkelt vara slut på alla motgångar, nu vill jag ha medvind i seglet. Annars orkar jag inget mer!!! Därför har jag beslutat mig för att lägga all fokus runt lösningar denna vecka ....

Jag vill ha beskedet nu, så jag vet vad jag kan ställa in skallen efter. Jag vill inte ha ont i magen och fundera längre, jag vill bara ha det överstökat. På något vis så ordnar det sig alltid.

Jag drömmer om att köpa ett par längdskidor, en spark och en ny cykel ... å att Lillan vågar dra (plocka bort) sina två lösa tänder.

Jag saknar Pappa så att det gör ont! Inget kommer någonsin att bli det samma men jag vet att du är med oss hela tiden, det känner jag!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar