"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 14 januari 2012

Här och Nu

Kroppen säger ifrån och den beter sig så märkligt men Tack och lov så har de i dagsläget inte hittat något allvarligt och jag ber till Gud att de inte kommer att hitta något heller. De har nu i varje fall tagit olika prover och jag känner att läkarna som jag har träffat verkligen bryr sig och tar det här på allvar. Det månar om att jag ska må bra och de vill verkligen hjälpa mig! Jag är så tacksam för att jag har haft turen och förmånen att få träffa dessa två herrar! Men jag kan villigt erkänna att jag är orolig och lite rädd …

Har idag fått lärt mig att man ska lyssna och ta till sig informationen som flygvärdinnorna ger (rädda sig själv först, före barnen), ta lärdom av finanskrisen i Grekland(man kan inte låna av energin hur länge som helst) och att missar man ett tåg så kommer det fler (det kommer fler chanser här i livet).

Nu har jag fått rådet av läkaren att enbart ta det lugnt och se till att äta och sova ordentligt. Allt annat ska jag lägga på hyllan så länge om jag överhuvudtaget ska ha en chans att bli bättre. Har jag otur så kan det bli sämre annars. Jag ska vara här och nu!

Jag hoppas att allt blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar