"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 1 januari 2012

God fortsättning

Det blev ett härligt slut på 2011 med otroligt god mat och dryck, trevligt sällskap och mycket skratt :)) Året hade nog inte kunnat avslutats bättre ...

Nu ser jag framemot ett nytt år med spänning, förväntan och glädje ... Undrar vad 2012 har att erbjuda. Det blir i varje fall en bra start, Lillan kommer hem i kväll och har dessutom jullov, så jag få njuta av henne hela dagarna lång! Storan kommer också att vara hemma vilket innebär att hela familjen är samlade i en hel vecka, mys och livskvalité på högnivå med andra ord! Tyvärr så kommer jag att behöva läsa en hel del med det får jag göra på kvällstid när Lillan sover och Storan kanske är ute på sitt håll ... Hoppas att det ges möjlighet till lite skidåkning :))

Jag har redan hunnit planera in lite roligheter i agendan ... det är alltid så skoj att ha något att se framemot :))

God fortsättning!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar