"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 19 januari 2012

Hopp :))

Jag och Lillans pappa hade igår för första gången ett bra samarbete :)) Vi hade en bra dialog via sms, en dialog helt utan känslor och onödiga ord, en dialog med få ord. Jag är så otroligt glad och kan inte låta bli att önska och hoppas på att det kommer att fortsätta. Det är ju precis så här det ska vara ... Nu håller vi tummarna för att det fortsätter på detta spår!!

Igår var jag på prova-på-kurs på Bergsmeditation, vilken häftig grej! Spännande och intressant. Jag skulle vilja gå på en kurs men tyvärr så känner jag att jag inte vågar, är rädd att helt bryta ihop, är helt enkelt rädd för att min hälsa är för klen ... å sen så har vi ju det där med ekonomin också ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar