"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 31 december 2011

Förväntningar

Åter igen en dag i studiernas värld. Nu har jag kommit igång, vilket känns oerhört skönt! Har faktiskt hunnit en bra bit in i andra boken och jag har även läst igenom de flesta föreläsnings anteckningarna! Nu i kväll fick vi respons på ändringarna som vi gjorde på vårt arbete och han är mer än nöjd :))

I kväll har jag varit på bandy och det blev vinst igen, så nu leder vi serien :)) Tänk om vi skulle komma till final i år igen ... kan ju alltid hoppas!

I morgon är det nyårsafton ... förra nyår var vi till slalombacken och åkte pulka, vi åt och drack gott, myste och hade det allmänt bra ... pratade bröllop och började planera din 50-årsdag, tänk vad fort allt kan förändras ... tur att jag inte då visste, det jag vet nu! Det gör fortfarande så otroligt ont, undrar när mitt hjärta ska sluta blöda ...

Några förväntningar som jag har på 2012 är att samarbetet kring Lillan ska fungera bättre, att de sista kilona försvinner, att jag fimpar för gott, att jag fullföljer studierna, att jag vågar börja tro på kärleken igen ... något nyårslöfte ska jag inte ha.

Jag säger, Farväl 2011 och Hjärtligt Välkommen 2012 och jag önskar alla ett riktigt
Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar