"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 28 december 2011

Trivs

Annandagen bjöd på en härlig bandymatch och dessutom så vann rätt lag :)) Å på kvällen blev det party ...

Igår åkte jag hem till min syster och mamma. Vi unnade oss ett biobesök och en middag på restaurang, mysigt värre! Kvällen avslutades med lite vin och att vi sov över hos syrran ... Idag har vi hälsat på släkten ...

Pratade med Lillan idag, som jag saknar henne!!!! Idag hade hon åkt slalom själv med sin pappa, vilket hon uppskattade. Är så glad för hennes skull då jag vet hur mycket hon har längtat efter egentid med sin pappa. I morgon ska hon till tandläkaren och dra en tand så idag var hon lite prillig.

Har äntligen fått resultatet på den individuella uppgiften och gruppuppgiften. Den individuella gick över förväntan! Är så otroligt lättad, stolt och glad!! :)) Gruppuppgiften ska vi göra några små ändringar i men även den är mer än godkänd :))Hoppas att vi hinner med det i morgon, så att vi kan släppa det och gå vidare och koncentrera oss på detta moment ...vilket verkligen kan behövas, har tenta den 12:e och gruppuppgiften ska vara inne den 15:e och examineras den 16:e ... ingen ras och ro med andra ord ...

Jag börjar så smått att trivas med mitt nya liv .... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar