"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 13 december 2011

Vad händer

Idag har jag varit till jobbet på möte, hela dagen lång. Skoj att träffa alla igen och mindre skoj med möte en hel dag ... men det behövs ibland det också :))

Har även hunnit med en snabb vända på skype med studiegruppen för att diskutera den extra uppgiften som vi har fått. Vår grupp består numera endast av mig och en till ... tråkigt nog men det var behövligt, så jag tror att det här kommer att bli det bästa!I morgon ska jag sitta hela dagen med uppgiften så att jag blir klar med den. PÅ torsdag vill jag börja läsa kurslitteraturen för nästa moment ...

Funderar på vad jag ska hitta på i helgen, hörde att slalombacken i Järvsö ska öppna,är lite sugen på att åka dit ... skulle även behöva handla de sista klapparna ... ett biobesök skulle också vara skoj men helst av allt vill jag gå ut och dansa men det är tyvärr ingen dans här i helgen och jag vet inte riktigt om jag är sugen på en krogvända ... Har kommit fram till att jag bor på ett litet ställe, allt kostar pengar och att jag känner för få singlar ... Men en vända med dammtrasan, snabbeldraken, och skurmoppen blir det i varje fall ... måste ju ha fint här hemma i adventstider och i fall att drömprinsen skulle dyka upp ;))

Hoppet är ju trots allt det sista som överger en ... å tur är väl det!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar