"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 17 december 2011

Fredag

Hade en härlig fredag från morgonen till sena natten, visst är det väl underbart så säg!:))

Idag har jag småpysslat lite här hemma, varit till jobbet och lämnat in mina önskningar om hur jag vill jobba. Det ska verkligen bli skoj att börja jobba igen och det ska bli så otroligt skönt att äntligen få lite mer i plånboken!!:))

I morgon ska jag jag slå in de sista klapparna, läsa och hämta hem Lillan :)) Åh vad jag längtar efter henne!! Till veckan ska jag verkligen njuta av hennes närvaro :))

Jag funderar på om jag ska köra en stenhård budget 2012? Och med det menar jag att planera alla inköp, inte köpa något onödigt, se till att lägga undan så mycket det bara går, kanske sälja en del saker som jag inte behöver ... Undrar hur mycket jag verkligen skulle tjäna på det? Jag tvekar inte en sekund på om jag klarar det, det vet jag att jag gör eftersom att jag alltid har varit så ekonomisk! För att göra det hela lite roligare så kanske jag även ska föra en budget, det kanske sporrar mer och det blir definitivt mer överskådligt!

Jag funderar även på att köra stenhårt inför beach 2012. Jag har nu gått ner 24 kg!!! :)) men jag har ju några till att ta bort. Jag måste börja träna! Simma, yoga och att träna på gymmet tycker jag är skoj! Sen så måste jag få i hop fler stämplar tills sista april så att jag får ett nytt kort ...

Jag måste även allvarligt talat börja fundera över rökningen. Jag ska sluta men när? Måste ställa in skallen på ett datum för att det ska fungera, att jag kommer att klara det de vet jag, jag har klarar det förr så varför skulle jag inte klara det nu? Sen så vet jag nu (efter allt)att jag klara allt bara jag vill!!! Jag har bestämt mig för att gå buggkurs och det ska verkligen bli skoj :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar