"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 10 december 2011

Stanna upp

Jag satt i går och skrev på min individuella examineringsuppgift så nu är den inskickad och klar, skönt!! :)) Hoppas verkligen att jag får godkänt. Känns skönt att äntligen vara ikapp! Jag vet inte riktigt om jag orkar med fler motgångar, har svårt att tackla dem som redan finns ...

Igår var jag ut på dans, trevligt och roligt som alltid, och jag dansade även en del :)) Men igår var det så "konstigt folk" där, det var många som är så där "överduktiga" att dansa, typ tävlings dansstil och de dansar bara med varandra. Många svängiga låtar så det var mycket bugg som gällde igår ... Så det blev att vi stod å bara njöt av de andra som dansade och buggade så glatt ... Nu har jag bestämt mig, till våren blir det buggkurs!!!

Idag är det fullspäckat värre ... Mamma kommer och vi ska baka, klä julgranen och pyssla :)) På söndagskväll åker Lillan och då ska jag slå in julklappar och även bestämma vad jag mer ska köpa. Till veckan ska jag bli klar med allt!! :))

Jag känner att det är dags för mig att varva ner, njuta av nuet och ta det lugnt! Känner att jag behöver ta det lugnt och samla mig, annars faller jag nog ... Det är nog dags att jag sätter mig ner och börjar ta in allt som har hänt, jag måste acceptera, sortera och gå vidare ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar