"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 9 december 2011

Klara, fria

Var förbi graven och tände ett ljus ... jag fattar det inte, jag har helt enkelt inte kunnat ta till mig det än, det är bara för mycket av allt! Det är nog ett sätt för mig att överleva, jag måste låta allt smälta in sakta ... Bouppteckningen gick bra och det känns skönt att ha den gjord.

Igår var vi till mäklaren vilket innebär att nu är allt klart!!!!! SKÖNT!!! Det är så otroligt jobbigt att behöva träffa dig, det gör fortfarande så otroligt ont! Jag saknar dig så!! Mitt hjärta brister snart ... Undra just när det ska sluta kännas så här, orkar inte mycket mer. Men nu är vi KLARA, FRIA å jag kan ÄNTLIGEN vända blad !!!

Jag klurar på julklappar ... måste hitta några bra till Storan men vad?Jag har verkligen ingen som helst aning! :(( Ska även köpa några till till Lillan ... Jag får helt enkelt ägna nästa vecka till julklappsinköp ...

Idag ska jag försöka göra klart min examinerandeuppgift. Jag har redan skrivit mycket men jag vet inte riktigt om jag är rätt ute ... svårt!

I kväll ska jag ut och dansa, hoppas verkligen att det blir lika skoj som förra gången ...

Idag har vintern kommit och det är hur härligt som helst :)) mötte så många glada barn i morse ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar