"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 12 december 2011

En halv meter

Har varit på stan och shoppat hela dagen så nu är klapparna klara till flickorna, skönt! Nu ska jag handla något till rimpaketet, till syskonbarnen och till mamma, vet bara inte vad! Skulle även vilja köpa något till min underbara svåger och syster som tack för all hjälp men jag kan inte komma på vad ... Funderar även på att köpa något till mina allra bästa väninnor, tycker att en varsin ängel skulle vara passande! Utan dem hade jag ALDRIG fixat allt detta ...

Såg dej på stan idag men jag vände ryggen till, det gör bara för ont! Skulle vilja kasta mig in i din famn ... jag saknar dig så ... kommer det någonsin sluta att göra ont??? Kommer jag någonsin att kunna glömma dig och oss, jag tror inte det!?! Kommer jag någonsin att bli redo för kärleken igen??

Har haft besök i kväll, det är verkligen kul när det bara dyker upp någon och överraskar :)) Hände inte så ofta under de åren vi levde ihop, kan undra varför ... längre tillbaka hände det titt som tätt ... hm ... kan ju inte direkt bero på mig eftersom att det börjar dyka upp igen ... På ett vis så känns det som att mitt liv är på väg tillbaka och jag uppskattar det verkligen :)) Har även hunnit slagit in alla Storan´s klappar, skönt att få det gjort!

Idag var det sista dagen på detta moment, nu är det bara att vänta på extrauppgiften (eftersom att jag inte var med på seminariet) hoppas verkligen att det blir en mindre uppgift som går relativt fort att lösa. I morgon drar sista momentet för denna terminen i gång, snart har jag gjort halva tiden ... Jag ber till Gud att jag ska orka och klara hela programmet.

I morgon är det möte på jobbet, ska bli skoj att träffa alla igen :)) Sen ska jag slå in resten av julklapparna och klura ut vad jag ska köpa till resten ... Ska även försöka hinna dammsuga, vattna blommorna och börja läsa ...

Jag saknar Lillan så att det gör ont i mig, tur att det finns mycket att göra ... tiden går liksom fortare då. Det är så ledsamt att bara få vara varannan veckas mamma, usch och fy för att jag ska behöva vänja mig vid ... Jag vill verkligen inte!! Tur att jag har Storan hemma!!! :))

Jag längtar verkligen efter snön och skidorna!!! Hörde idag att det ska komma en halv meter till julafton, hoppas, hoppas, hoppas ... önskade verkligen att jag hade pengar så att jag och flickorna kunde åka till fjälls en vecka. De var ju så mysigt när vi var iväg i februari och vilka underbara backar ... då lovade vi varandra att vi skulle ta oss råd med det varje år ...

Tänk att du planerade framtiden med mig, gav mig löften, var kärleksfull, otroligt öm och go ... samtidigt som du hade henne ... fy vad elakt, falskt och fult gjort! Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på det, det gör så förbaskat ont!!Hur i hela helv... kunde du???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar