"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 21 december 2011

Jullov

Haft en härlig dag igen! :)) och Lillan har fått jullov, så skönt för henne! Det är hon väl förtjänt av! De sista loven har ju varit allt annat än bra för henne, sommarlovet hade inte kunnat börjat sämre (han flyttade) och inte heller höstlovet (morfar dog) så nu hoppas jag verkligen att detta lov blir toppen på alla sätt och vis!! Jag är så otroligt stolt över att hon har klarat av denna termin. Lilla lilla gumman, som hon har kämpat!

Idag följde jag med Lillan ner på stan, hon ville köpa julklapp till Storan. När vi var nere på stan så fick hon köpa sig en ring som avslutningspresent pga att hon har varit så otroligt duktig. Hon blev så otroligt glad! När vi kom hem så gick jag upp till jobbet en vända och när jag kom hem stod maten på bordet, de hade gjort pizza! Supergott!!! Det är så skönt att sätta sig vid ett dukat bord :)) Jag har de bästa flickorna man kan ha och jag ÄLSKAR dem så!!

Ikväll hade vi tänk åka till kyrka för att lyssna på lite julsånger men Lillan var så trött, jag tror att musten gick ur henne. Det senaste halvåret har varit jobbigt för oss alla ... men nu kan allt bara bli bättre ... "det blir bättre å bättre dag för dag"

I morgon ska här mysas :)) Lillan ska slå in alla sina julklappar, skinkan ska griljeras, saffranskakan ska bakas och vi ska julpyssla lite. Kanske att vi hinner städa lite också, om vi har lust ;)) Kanske att vi spelar spel istället! Fösta dagen på lovet ska bara vara mys och njutas!!!!!!!!!

Med lite dåligt samvete så tänker jag lägga böckerna på hyllan och där får de nog ligga tills mellandagarna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar