"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 18 december 2011

4:de advent



Idag snöar det äntligen :)) Hoppas nu bara att det kommer ett stort lass och att det får ligga kvar! Vill ha en vit jul, vill plocka fram skidorna, vill se alla glada barn, vill ha ljuset ...

Har hunnit läst en hel del idag:)) Ett otroligt intressant moment men som vanligt så är det så oerhört mycket som ska läsas, en salstenta, en gruppuppgift och ett seminarier och dessutom är det över jul och nyår ... suck!

Min älskade underbara dotter har idag slagit in alla klapparna, så att jag fick läsa! Är så tacksam för allt som hon gör ...

Har även hittat lite fler kvitton :)) så i morgon måste någon av oss kontakta mäklaren, hoppas att han har tid att fixa det ...

Snart ska jag hämta hem Lillan :))Underbart!!!

Om en vecka är det jul, gruvar mig så, känner ingen som helst glädje i år, bara tomhet och saknad gör sig påmind ... Snälla gode gud, hjälp mig att ta mig igenom denna jul och nyårshelg ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar