"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 30 mars 2011

Dag 3

Idag är har det gått riktigt bra, både med mat och mellanmål, dock så har jag druckit lite med vatten (under litern) och dessutom så blev det hela 4 102 steg idag :)) jag har även varit ute och ätit middag och unnat mig två stora öl. Vi har haft en riktigt mysig kväll med mycket prat och sång :)) en riktig toppen kväll med andra ord!

Imorgon blir det mer föreläsningar och sen hoppas jag hinna med lite shopping innan tåget bär av mot Hälsingland. Det kommer även i morgon att bli en intensiv dag, fastän att det är fullspäckat så tycker jag att det är så skoj och givande. Sen så har jag även turen att ha hamnat i en toppen klass med helt underbara människor i blandade åldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar