"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 31 mars 2011

Det känns i luften

Äntligen hemma :)) trodde aldrig att jag skulle komma hem! Det var så otroligt jobbigt att gå hem från tågstationen. Packningen vägde hur mycket som helst och sen så är det både jobbigt och svårt att dra en resväska i grus :(( men det som var positivt var att då blev det 3 689 steg idag, vilket jag är jätte glad för. Jag har suttit på föreläsningar hela dagen och sen har jag suttit på tåget i ca 3 timmar.

Vilka underbara dagar vi har haft och vilket roligt gäng vi är :)) Även om det är väldigt svårt, jag tvivlar verkligen på om jag kommer att klara det MEN det går ju så mycket lättare när man har så goa människor runt omkring sig!!! :))

Idag har det fungerat jättebra med mitt "lilla" projekt och jag har faktiskt inte varit sugen på några sötsaker :))) och det har gått riktigt bra med att få i mig vatten och mellanmål. Jag märker redan att min portioner blir mindre och mindre, vilket beror på att jag äter min mellanmål, grönsaker och att jag dricker vatten :)))

Det känns i luften att det är på gång och jag "ler" inombords, våren är påväg!!! Jag längtar verkligen till sommaren. Det ska bli så skönt med semester och några kilon lättare!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar