"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 2 februari 2011

Årstider


Vilket underbart väder :)) får nästan vårkänslor! Men ska jag vara helt ärlig så vill jag faktiskt ha vinter ett tag till! Helst till månadsskiftet mars-april. Jag älskar verkligen alla årstider. VINTER med sin härliga klara luft, jag gillar t.o.m. kyla och snö, det kan aldrig bli för mycket snö! Skidåkning och bandy :)) VÅREN är en underbar tid som verkligen väcker känslorna till liv inom de flesta av oss. SOMMAREN är så härlig med värme, sol, bad, ljusa varma kvällar och dessutom får huset ett rum till, altan. Det finns inget som är så skönt som att kunna äta alla måltider ute på altan, grilla ... Jag kan till och med tycka om att det regnar, bara det inte är för många dagar i rad. Åska däremot gillar jag inte! Semester hör ju även sommaren till - Underbart,att bara vara och njuta av nuet! HÖSTEN med alla sina fina färger och den friska rena luften, finns det något underbarare än att gå i skogen en höstdag? Vilket får mig att undra varför jag inte gör det oftare, som det är nu händer det inte ofta, om ens alls! Men det ska det bli ändring på ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar