"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 11 februari 2011

Jösses ...


Jösses Amalia vilket väder vi har haft i natt och idag på förmiddagen!!! Jag trodde verkligen ett tag att våra fönster skulle blåsa sönder, riktigt otäckt! Snö snö snö överallt, STORA drivor! Inte många bilar i farten men väldigt många gångtrafikanter MITT i vägen! Men mitt på dagen lugnade vädret ner sig och solen tittade fram, så härligt :)) Hoppas att solen håller sig framme i helgen, för jag "har blivit med" längdskidor! Ja, jag kanske ska tillägga att de näst intill är antika, så jag hoppas att ingen ser ... men jag ska köpa mig ett par nya när de rear ut senare i vår!! Har faktiskt börjat spara. Jag vill ju även ha slalomskidor men jag hittar inga bättre begagnade till ett bra pris :(( men vem vet, jag kanske har turen att vinna lite pengar så att jag kan köpa mig ett par nya eller nått i den stilen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar