"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 18 februari 2011

Hur kunde jag ...

Idag har jag återigen gjort en tentamen och vilken tenta sen! Hur klurig och svår som helst, inte alls att leka med! Det gick vägen och jag är så glad och stolt!! Men jag ska erkänna att det hade ju varit skoj om det hade blivit några fler poäng MEN det är huvudsaken att jag klarade mig och det gjorde jag ju, MEN mycket vill ha mer ;))

Jag lovade mig själv igår (och sambon) att om jag skulle klara denna tenta skulle jag även se till att klara av att gå ner i vikt. Eller rättare sagt jag LOVADE mig själv och honom det!! VARFÖR lovade jag det, kan man ju undra??? Antagligen för att jag var så säker på att jag aldrig skulle fixa det OCH om jag skulle fixa det hade jag nog känslan av att då fixar jag allt!! Så nu är det upp till bevis!

Pust, det här blir inte lätt men som sagt, ingenting är omöjligt och den här gången ska jag fixa det! Jag har faktiskt kommit en bit på väg, inte att jag har gått ner i vikt men jag har börjat att ta promenader, fast de är för korta men ändå! Nu är det ju bara att se till att de blir lite längre, typ 30 min, tre gånger i veckan med start till veckan!!

Jag tänker absolut inte avslöja vad jag väger men jag ska se till att minska 8 -10 kg till sommaren! Och till beach 2012 ska jag ha gått ner 28-38 kg!!! SÅ DET SÅ!!

Hur i hela fridens dagar kunde jag fixa den och Hur kunde jag lova, men JAG LOVAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar