"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 7 februari 2011

Det Okända

Har tittat på det okänd, ett bra och annorlunda program som får pulsen att stiga! I kväll var det även lite roligt, hur de kan ställa till det! Jag tycker att det är väldigt intressant och spännande med andar, spöken, "de på andra sidan" eller vad man nu ska kalla "dem". MEN jag tycker även att det är otäckt, hualigen vill verkligen inte möta någon! Vårt hus är också hemsökt i varje fall enligt mig (och äldsta dottern), skulle det inte vara så då är det bevisat att jag är "tokig" (vilket sambon skulle älska). Jag skulle vilja ta hem ett medium men jag vågar helt enkelt inte! Dels vill jag inte höra att jag är galen men framför allt vill jag verkligen inte veta om det finns andra här hemma, fast egentligen vill jag!! Jag skulle inte våga bo kvar eller i varje fall inte våga vara hemma själv. Det är en sån konstig känsla, eftersom att jag samtidigt VET att de finns här tvivlar jag ändå. Tror att det är ett slags självförsvar eftersom att jag ännu så länge kan intala mig själv att jag överdriver, misstar mig, fantiserar ... När jag är mogen ska jag ta hit någon ... men det lär dröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar