"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 27 februari 2011

I sista minuten

Här sitter jag, oduscha och inte har jag packat färdigt heller, har faktiskt nästan allt mitt kvar att packa :(( Det här är inte likt mig! Vi skulle åka i tid sa vi, men det lär dröja minst i varje fall 2 timme innan vi kommer i väg. Inte bra med andra ord!! Vi är ute i sista minuten och lär få sitta i bilköer och det lär vara mörkt när vi kommer fram. Inte hinner vi njuta av denna dag heller, det blir helt enkelt enbart en resdag :((
Det har varit en riktigt "skitvecka". En sjuk dotter, mycket skolarbete, schema räknande och pysslande med timmar hit och dit d.v.s. jag har haft hur mycket som helst att göra och tänka på. Jag gillar inte alls denna förbannade stress, den gör mig sjuk helt enkelt!! Jag vill vara ute i god tid, planera och få allt i bästa möjliga kvalité till ett så lågt pris som möjligt. Jag vill att allt ska vara, eller i varje fall kännas som att det är perfekt. De är jag de, eller i varje fall det vara jag! Hmm
Det är bäst att jag drar fart annars kommer vi väl fram i bästa fall i natt och det vill jag inte! För då är det kalas - "killen min" fyller 50 år!! Hipp hipp hurra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar